środa, 25 kwietnia 2012

Pyszności

A teraz coś z zupełnie innej beczki. Pyszny koktajl, prawda? Truskawki? Jagody?


Nie nie... Od 14 dni jestem na diecie bezcukrowo - bezglutenowej ze względu na kiepski stan mojego układu pokarmowego. Podstawą diety jest koktajl błonnikowy, do którego potrzeba:

1.  pestki dyni, słonecznika, siemię lniane.


2. śmietanę, wodę i... BURAKI :)


Pestki należy zmielić i dodać do buraczków. Ja najpierw buraczki starłam na tarce, żeby łatwiej było mi miksować, niestety nie mam blendera kielichowego, który nadałby się idealnie.


Wystarczy dodać tylko wodę i śmietanę, zmiksować i voila!


Polecam, bo koktajl to bomba zdrowia dla naszego organizmu, szczególnie wartościowe i niedoceniane są surowe buraki. "Deser" ma słodkawy smak i jest bardzo gęsty. Podrasowuję go zawsze kilkoma rodzynkami. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz