wtorek, 4 października 2011

Bułgaria cz.2

Jeszcze kilka fotek z Bułgarii, którymi chciałabym się podzielić. Odrobinę fascynuje mnie architektura generalnie, dlatego nie omieszkałam zrobić kilku zdjęć budynkom w zabytkowym Neseberze, ale również w Warnie, która trochę rozczarowała mnie swoją obskurnością. Atakujące zewsząd zaniedbane blokowiska trochę mnie przytłaczały, trochę przerażały, ale w mieście można znaleźć również przepiękne domy, nie mam pojęcia ilu letnie, ale onieśmielały mnie swoim zniszczeniem.


Kilka fotek oczywiście z Neseberu...

 Absolutnie urocze miasteczko.

 Krótkie zerknięcie na molo w Św. Konstantynie i Elenie, niestety zamknięte, prawdopodobnie z powodu widocznego przechyłu, choć kto to może wiedzieć - nie znam nawet cyrylicy.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz